Feel free to translate!

maandag 15 december 2014

Kerst Advent Special / weer ziekenhuisopname

Hallo allemaal,

Een hele eer....want ik mocht deze maand meedoen met de Kerst Advent Special van My Besties Dutch Girls Designs! Iedere dag staat een designer centraal en ik mocht als designer bij My Besties International voor deze gelegenheid met de dames van het Nederlandse team meedoen. Vandaag ben ik op hun blog te zien met deze creatie:


Deze leuke digi vind je hier en zoals gewoonlijk heb ik haar ingekleurd met copic markers. De achtergrond heb ik gemaakt met behulp van de spritzer van Tim Holtz, een geweldig ding als je het mij vraagt!


Morgen moet ik me weer melden in het ziekenhuis voor een operatie...deze keer wordt mijn galblaas verwijderd. Ik heb er zo geen zin in! Het is al het derde ziekenhuis in vier weken tijd...een beetje teveel van het goede.
En daardoor zo weinig tijd gehad voor creativiteit, flink balen dus. Alleen maar bezig met overleven....en daar heb ik genoeg van. Maar hopelijk ben ik daarna weer 'zo goed als nieuw' en kan ik er weer lekker tegenaan. En ik krijg ook meer plaats in mijn buik, mijn blinde darm is er ook al uit. ;-)


Deze 'dikke knuffel' kreeg ik toegestuurd van mijn lieve vrienden Carlijn en Jean-Paul!!! Zo'n ontzettend lief gebaar, ik word er helemaal blij van. Dus drie keer raden wie mij in het ziekenhuis gezelschap gaat houden......juist. ;-)

Bedankt voor wederom al jullie leuke reacties, een genot om te lezen! 
Ik wens jullie nog een hele fijne week met natuurlijk veel fröbelplezier.
Lieve groetjes, Wendy

Challenges:

17 opmerkingen:

  1. Gave kaart en sterkte morgen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve Wendy,
    we boffen maar met zo'n schitterende kaart op ons blog! het is een pracht van een kaart:0) zo mooi ingekleurd en alles is perfect op elkaar afgestemd!
    Ik wens je heel veel sterkte morgen, zal een kaarsje voor je branden...tot gauw
    knuffelzzzz Jolan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel sterkte weer in het ziekenhuis! Ik wens je echt toe dat het daarna rustiger voor je wordt op ziekenhuis gebied! Je kaart is prachtig!! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel heel mooie kaart. Prachtige kleuren

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart, Wendy. Heel mooie kleuren en alles past zo perfect bij elkaar!
    Heel veel sterkte gewenst en hopelijk knap je daarna weer snel op!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou 2015 mag voor jou zeker wel een heel ander jaar worden meis!
    Dit is behoorlijk balen voor je en je mag juist zo graag freubelen!
    Je kaart voor het internationaal blog is ook weer zo prachtig geworden! Heel heel veel sterkte morgen en dat je snel weer thuis bent en dan helemaal goed hersteld! en dan nog een beetje van de kerstdagen kunt genieten.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart staat mooi te pronken op het Bestie blog, het is een plaatje.
    Héél veel sterkte voor de komende operatie, dan gaan we met zijn allen duimen dat het nu klaar is hoor, al die ziekenhuis opnames dat is niets.
    Blijven lachen meisje, dat is ook een goed medicijn.
    Weet dat ik aan je denk.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. en mooi bewerkte kaart Wendy.

    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart.Leuk dat je aan de kerst advent mee mocht doen.Veel beterschap.Ennnnn nu ik de foto zie van het beertje wat je gekregen hebt.Nu valt het kwartje hier dat we ook vrienden van elkaar zijn op FB.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooie kaart Wendy !!
    Ik wil je bij deze heel veel sterkte wensen met de operatie en het herstel.
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een schitterende kaart Wendy! Ik heb hem al bewonderd en nu nog eens. Een plaatje! En nu weer naar het ziekenhuis. Heel veel sterkte en beterschap! Wat gaat er een schatje met je mee, zeg!!
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk, lekker kerstig!
    Leuk die tagjes aan de bovenkant met tekst.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een plaatje van een kaart Wendy, alles klopt op dit mooie kaartje. Wat gaaf dat je als designer in de spotlights wordt gezet. Je verdient het dat er leuke dingen gebeuren want er gebeuren genoeg vervelende dingen. Veel sterkte voor de opname en de operatie...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. o prachtig wendy als desig in de spotlight zeer verdient
    hoop ook voor je dat dit het laaste voor je is en je weer kan gaan genieten meid sterkte en sucses met de operatie

    dikke knuffels roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super gorgeous!Thank you for participating ScrapbookStampSociety Challenge
    Gr.Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wendy
    Wat een prachtige kaart heb je voor deze adventdag gemaakt.
    Hopelijk is de operatie meegevallen en kan je nu aan je herstel werken. Ik hoop dat jij een heel mooi en fijn jaar tegemoet gaat zonder lichamelijke ellende want die heb je nu wel genoeg gehad zeg.
    hele fijne feestdagen, geniet ervan.
    liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful card , We wish you Happy new Year 2015"
    Thanks for joining us at Paradise of stamps"
    laurigami

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy