Feel free to translate!

vrijdag 30 mei 2014

Voor mijn lieve zus

Hallo lieve trouwe blogvriendinnen,

Wat heb ik genoten van al jullie geweldige reacties op mijn vorige post!! Het gaat gezondheidstechnisch (heel) langzaam iets beter dus dat geeft hoop. Het lezen van jullie reacties heeft me heel goed gedaan, daar knap ik écht van op dus dank jullie wel!!!

Voor mijn (inmiddels jarig geweest) zus heb ik een kadotasje gepimpt. Ik vind dat zo leuk om te doen en het is dankbaar in ontvangst genomen (met inhoud natuurlijk!):



De leuke digi heb ik ingekleurd met copics.
Met dit tasje wil ik meedoen aan de volgende challenges:

Zodra het lukt, kom ik gauw op jullie blogs langs. Ik ben erg benieuwd wat jullie allemaal hebben gemaakt!

Ik wens jullie een heerlijk weekend met natuurlijk veel fröbelplezier!
Lieve groetjes, Wendy

17 opmerkingen:

  1. Wat een leuk tasje Daar was jouw zus vast heel blij mee.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk kadotasje, Wendy.
    Kan me voorstellen dat je zus er blij mee was.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kadotasje! Fijn dat het iets beter gaat met je gezondheid! Ik wens je toe dat het steeds iets beter zal gaan! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wendy, alsnog van harte gefeliciteerd met je zus. Wat een mooi cadeautasje heb je gemaakt, het afdrukje is schitterend ingekleurd. Ik snap wel dat ze hier blij mee was, complimentjes hoor. Lieve groejes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wendy,
    Dankjewel voor de lieve reactie op mijn blog, ik snap wel dat je gezondheid het niet toelaat, ik hoop zo dat het weer beter zal gaan worden.. Je hebt de tas heel erg mooi gepimpt, ik vind de bloemenhartjes zo leuk..fijn dat je zusje het leuk vond..
    wens je heel veel beterschap, liefs Ans..
    p.s. 10 juni operatie, 11 juni jarig, dus lig ik dan ik 't ziekenhuis..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn om te lezen dat het langzaamaan iets beter met je gaat. Neem je tijd en gewoon genieten van wat je ziet op blogs is ook leuk. Overal berichtjes achterlaten kost veel tijd en als je niet helemaal fit bent kun je ook lekker lezen, niemand neemt je dat kwalijk hoor. Wat is dat tasje geweldig, ik kan me indenken dat het dankbaar in ontvangst werd genomen want het is een plaatje. Dat afdrukje is een schatje en zo mooi ingekleurd, gewoon een geweldig cadeau op zich al.Nog gefeliciteerd met je zus. Fijn weekend, zorg goed voor jezelf, knuffel Hanny, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn om te lezen dat het langzaam aan iets beterder gaat met je gezondheid, dat geeft zeker hoop meis. En wauw wat een schitterend opgepimpt tasje heb je voor je zus gemaakt, schitterend. Nog gefeliciteerd trouwens.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha die Wendy,
    nou, dat heb je snel gedaan. Ik zag dat je al bij mij was langs geweest en een heleboel bekeken had...En een reactie achtergelaten. Gezellig!!
    Je tasje voor je zus is echt heel erg gaaf geworden. Tuurlijk vindt ze dit geweldig. Had je een leuk cadeautje voor haar erin verstopt? Groetjes maar weer en doe kalm aan!!
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is beautiful Wendy. I love the image and the bag is beautifully embellished.
    Have a lovely weekend.
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je wel voor je lieve berichtje op mijn blog Wendy en wat heb je een mooi tasje voor je zus gemaakt! En wat zijn die plaatjes leuk hè! het ziet er prachtig uit en nog gefeliciteerd met je zus!
    Fijn dat het iets beter met je gaat en doe maar rustig aan hoor met bloggen, jij ga voor!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook dit is weer een prachtige creatie Wendy

    Fijn weekend
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk gemaakt Wendy!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leukee creatie zo gaaf ingedeeld met al die mooie dingen erop!! helemaal TOP!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige tas heb je opgepimpt Wendy! Ziet er vrolijk uit.
    Dankjewel voor het meedoen bij Scr@p-Cards Challenge blog.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige tas had je voor je zus gemaakt.Heel mooi gepimpt.Leuk stempeltje heb je gebruikt.Gelukkig gaat het wat beter met jou.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een prachtige tas en veel sterkte hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtig wendy wat een mooi tasje heb je gemaakt voor je zus weer prachtig versiert en lief stempeltje en prachtig ingekleurd

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy