Feel free to translate!

maandag 26 mei 2014

Van alles wat!

Hallo lieve allemaal,

Jeetje, mijn vorige post is alweer 4 weken geleden....de weken zijn zomaar voorbij gevlogen. Nou ja, niet zomaar, ik heb hele zware weken achter de rug (en eigenlijk nog steeds wel) maar daar gaan we het nu niet over hebben. In ieder geval weer een teken van leven van mijn kant!!! ;-)

Bij My Besties USA start vandaag weer een nieuwe challenge met een heel erg leuk thema, al zeg ik het zelf: color photo challenge. Laat je inspireren door deze foto en ga lekker aan de slag! 


Ik heb deze kaart gemaakt, hij ligt al een tijdje klaar. Fijn dat ik een beetje kon voorwerken. Natuurlijk had ik allerlei ideeën in mijn hoofd bij het zien van de foto.....maar de materialen die ik daarvoor nodig had, heb ik helemaal niet dus het was...eh...aanpassen.
Roeien met de riemen die je hebt! Dan is de uitdaging des te groter en ik ben ook blij met het resultaat. ;-)



Mijn (stief) pap was onlangs jarig en natuurlijk heb ik voor hem een kaartje gemaakt. Pap was er erg blij mee en dat doet me natuurlijk deugd want pap is me heel dierbaar. 

Ik moet erbij vertellen dat pap zijn linkerbeen mist en daardoor in een rolstoel zit. Pas geleden is hij gestart om te leren lopen met een kunstbeen en hij heeft al tussen de loopbrug gelopen, heel knap!
 Nu hoop ik maar dat hij zich straks in huis een beetje kan verplaatsen met een rollator. Dan kan hij ook bij meer mensen op bezoek.

Enfin....naar aanleiding van dit verhaal heb ik onderstaande kaart gemaakt....mét bijpassend afdrukje natuurlijk!


Helaas is pap afgelopen vrijdag opgenomen in het ziekenhuis ivm een bacterie....hij ligt in quarantaine. Hopelijk knapt hij snel weer op en mag hij weer naar huis.Veel beterschap pap!!!

En dan ligt er ineens hele leuke post in je brievenbus!! Van mijn lieve vriendin Jolanda, heerlijk dat ze er is als het even niet mee zit. Zij verraste me met een hele mooie tag en iets héél lekkers erbij! Ik heb je al bedankt maar bij deze nogmaals Jolanda!


Dan nog een haakprojectje....ik had al in maart jl. beloofd dat ik het zou tonen als het af zou zijn. Maar als je niet fit bent, blijft alles liggen hè. Wel, het is eindelijk af! Tadaaaa!


Zo, dat was voor mijn doen een enorm lange post! Ik kom gauw bij jullie blogs langs want volgens mij heb ik veel gemist!!!!!

Challenge
The Dutch Stamp Chickies - mannenkaart

Ik wens jullie een heerlijke week met natuurlijk veel fröbelplezier!
Lieve groetjes, Wendy

27 opmerkingen:

  1. Wat een mooie creaties weer, mij complimenten.
    Beterschap voor je vader.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wendy
    Wat een mooie creaties heb je allemaal gemaakt. Ziet er allemaal heel goed uit.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig maak je je lange afwezigheid weer goed door veel en mooie creaties te laten zien haha. Prachtige kaarten, zo geweldig leuk zoals je die kaart naar aanleiding van een foto hebt gemaakt. De kaart voor je pa is ook lekker humoristisch, hopelijk knapt hij snel op en kan hij goed revalideren zodat hij straks weer onafhankelijk zijn ding kan doen.
    Nou je haakwerkje ziet er ook geweldig leuk uit, handig voor je spelden en naalden op te doen, mooi gedaan hoor.
    Heel veel sterkte met alles, knuffel Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Wendy, ik miste je al in blogland en vind het fijn om weer wat bij je te zien verschijnen. Mooi hoor wat je allemaal gemaakt hebt en die kaart voor je pa vind ik hélémaal super. Heel toepasselijk en lekker humoristisch, ontzettend gaaf plaatje trouwens! Je speldenkussentje is ook een plaatje, knap gedaan. Het was heerlijk om bij je op "visite" te komen, beterschap voor je pa en hou je goed he meis, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gezellig dat je weer in blogland bent Wendy! geweldig mooi wat je allemaal gemaakt hebt:0) die kaart voor je pa is echt zo leuk, lig echt in een deuk wat een geinige digi! hopelijk knapt hij snel weer op! heeft de chocolade gesmaakt:0) ik bel je straks even...
    tot gauw en hou je haaks meid...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie creaties Wendy
    heel veel sterkte toegewenst

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je er weer bent Wendy :-).
    Superleuke Bestie kaart!! De kaart voor je vader vind ik ook zo leuk!!! Hoop dat hij snel weer opknapt.
    Leuke tag van je vriendin en de chocola zal vast wel gesmaakt hebben!! Handig hoor zo'n speldenkussen, erg leuk ook. Ik heb er zelf ook één, vind het heel handig!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Niks dan leuks wat je hier laat zien, alleen het verhaal van je pap is wel wat triest. Een snelle beterschap toegewenst.
    Hele mooie creaties.

    Liefs,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toppie dat je er bent Wendy en je ziet we komen direct weer gezellig langs! En meteen is er van alles te zien bij je om te beginnen, je Bestie kaart is schitterend!!! De kaart voor Pap is is een hele leuke en hopelijk gaat het snel weer de goede kant uit!
    En van je vriendin een oppepper en chocolade...mmmmm.
    En een mooie handige speldenkussen...Top!
    Alles ziet er prachtig uit! Ook sterkte met jezelf meis....
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige creaties Wendy! Ik hoop dat het met je pap en natuurlijk met jou snel weer wat beter gaat.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooie kaarten heb je gemaakt.
    Beterschap aan je vader.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wendy,
    Wat heb je 2 prachtige kaarten gemaakt, die voor je vader is ook gaaf, je speldenkussen is prima gelukt..lief dat Jolanda je zo lekker verwend heeft..nog heel veel beterschap, liefs Ans
    p.s. 10 juni a.s. is mijn knie-operatie..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo lieve Wendy,

    Wat een schitterende kaarten heb je gemaakt en je haakwerkje vind ik geweldig.
    En wat vervelend voor je vader ik hoop dat hij snel weer opknap en verder kan met zijn oefeningen .

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sterkte meis, wat vervelend dat het je allemaal niet meezit de laatste tijd. Je kaartje is weer schitterend voor de challenge. Gefeliciteerd nog met je (stief)vader en wat een toppertje van een kaart heb je voor hem gemaakt, ook voor hem heel veel beterschap. Je haakwerk ook al zo super en wat lief van Jolanda. Top om zulke vrienden te hebben.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn om weer wat van je te zien Wendy, ik dacht net aan je omdat ik al even niets voorbij had zien komen en zo sta je in de leeslijst.
    Mooi werk wat je ons allemaal laat zien,..
    Ik hoop dat het je snel wat beter gaat en voor je pap natuurlijk ook

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha Wendy,
    volgens mij heb je een heleboel trouwe blogvriendinnen! ik reken me er zelf ook onder, hoor. Als ik een berichtje van jou in de zijbalk zie, klik ik er vaak het eerste op!
    Jammer dat je zulke zware weken hebt gehad. Ik hoop dat je nu weer in de lift zit.
    Je kaart voor je (stief)pap ziet er zo ontzettend leuk uit. Helemaal als je het verhaal kent.
    Wat vervelend dat hij nu in het ziekenhuis ligt. Hopelijk valt het allemaal mee.
    Ga je alvast aan een beterschapskaart beginnen? Of heb je die in voorraad?
    Liefs en sterkte met alles.
    GerJanne
    p.s. wat een schat die Jolanda!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wendy,
    Fijn weer wat te zien van je. Ten eerste veel beterschap met je vader.
    Hele mooie kaart, prachtig , goed opsteker. Je Bestie kaart is schitterend!!!! En je haak werk nou ik doe jet het niet na! Super!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Wendy, leuk weer even van je te horen. Ik hoop dat het snel weer beter gaat met je pap!! Je hebt een prachtige Bestie kaart gemaakt en de kaart voor je vader zal 'm zeker goed doen!! Lieve groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super gave projecten, Wendy.
    Je kaarten zijn, zoals altijd, top!
    De bestie super schattig en de kaart voor je paps vind ik helemaal geweldig!
    En wat een lief cadeautje gekregen.
    Als laatste de complimenten voor je haakwerk, dat doe ik je niet na!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. fijn dat je er weer bent meid en gelijk een prachtige kaart van bestie super mooi is die met al deze kleuren en detail er op
    dan de kaart voor je paps ook super gaaf wens je beterschap voor hem dan je cadeautje van je vriendin heel lief en mooit tag je haakwerkje is ook heel mooi geworden meid

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wendy,
    wat een superleuke kaart voor je pa! Echt geweldig. Hoop dat ie snel opknapt! En je je andere freubels zijn ook heel mooi! Heel veel plezier vandaag met Jolan, ik moet helaas verstek laten gaan, liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een gave creaties allemaal superleuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Wendy
    Je bent er weer en laat ons gelijk weer hele mooie kaartjes zien, die voor je vader is geweldig, wat een leuke digi. Hopelijk knapt hij snel op. Je speldenkussentje is prachtig, dat is iets wat mij echt niet lukt. Superfijn om fijne vriendinnen te hebben die dan even aan je denken wanneer dat nodig is, lief van Jolanda.
    Sterkte meis, liefs Danoesja.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Wendy,Prachtige creaties laat je ons weer zien.Mooie is je kaartje met de Bestie er op.Leuk is het kaartje voor je vader.Heel veel Beterschap voor hem.Je haakwerkje ziet er fleurig uit.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart voor je vader. Heel veel beterschap voor hem.
    Bedankt voor je deelname bij DSCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt, Wendy. Ik vind je stempelafdrukje zó leuk.......van wie is die?

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy